26 Temmuz 2012 Perşembe

Guitar Hero

Kendime kendime konuşuyormuşçasına yazdığım bir postuma daha hoş geldiniz. İnsan kendisini bi garip hissediyor ama canım :) İleride bunun geçeceğini düşünerek bu küçük çaplı depresyonu bir kenara bırakıp bugün Guitar Hero oynarken çekildiğimiz muhteşem(!) fotoğrafları paylaşıyorum.




İlk defa Guitar Hero oynadım (büyük ihtimal son olacak :D). O üstün(!) yeteneğimi tanımlayacak kelimeleri bulmakta zorlanıyorum. Benim oyunda olduğum sürede her oyunu kaybedip, ben olmadığım süre zarfında arkadaşlarımın %96 başarı göstermesi herşeyi açıklıyor sanırım. Bu rezil anları hafızalardan silmek için mikrofon başına geçip "S. Brianstorm 'u açalım onu söyleyeceğim" deyip de onu da söyleyemeyince (aslında bu kısım bu kadar basit değil en rezil kısım burasıydı :)) fotoğraf çekerek göz boyamaya karar verdim. Ama o karanlıkta neyi çektiğimizi görmememiz ışığın yetersizliği ve benim flaş açmama inadım birleşince bu saçma fotoğraflarımız ortaya çıktı. Anı oldu deyip kendimi avutmak suretiyle postuma son veriyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder