27 Ağustos 2012 Pazartesi

Enine Çizgili Kilolu Göstermez



Hayatımın hiçbir döneminde zayıf olmadım diyerek posta girmek isterdim ama öyle değil. Ben bebekken kilolu sonra ilkokul zamanı ölecek derecede zayıf olup sonraki yıllarda ne olduysa balon gibi şişerek küçük bir oyuncak ayı formuna kavuştuktan sonra lise 2'nin ortalarında kuzenimle girdiğimiz iddia sonucu ( gazla çalışıyorum da biraz ben :)) 15 kilo verip zayıf bir insan olduktan sonra şu an ne o 15 kilo vermiş halim kadar zayıf ne de en şişman halim kadar şişmanım. Neyse ne anlatıyorum ben bu post bir zayıflama postu falan da değil halbuki.




Öhhö öhö! Neyse efendim asıl konumuza dönersek, "enine çizgili kilolu gösterir" diye bir rivayet dolaşıyor ortalıkta. Ben bunu tamamen reddiyorum ve bu düşünceyi sonuna kadar benimsemediğimi size giysi dolabımın bir kısmının çizgililerler dolu olduğunu göstererek kanıtlayabilirim. Bir tişört delisi ( kolleksiyoner olmama az kaldı sanırım :)) olarak tişörtlerde de çizgili ilk tercihlerimden. Ama çizgili olsun da hiç farketmez tişört, hırka , çorap , deniz şortu dahil herşey olur yani. Olmuş da zaten galiba :) Neyse efendim siz böyle dedikodulara kulak asmayın derhal tüm çizgilileriniz meydana çıkarın ve kendinizi çizgililere bulayın der postumu da burada bitiririm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder