15 Kasım 2012 Perşembe

Basic Mandalinametrics

Postsuzluğa daha fazla dayanamayarak koşarak buraya gelmiş bulunmaktayım. Yine giriş yapmakta zorladığımı hepimiz farkettik ama kimselere çaktırmıyoruz tamam mı. :) En azından suçu vizeler yüzünden sulanan beynime atabiliriz :)


Fotoğraf paylaşmazsam sanki birşeyler eksik kalacakmış gibi hissederek üstte gördüğünüz muhteşem(!) kalitedeki fotoğrafı paylaşmaktan kendimi alıkoyamıyorum. Hadi bir de açıklayım koymuşken :) Her vize-final döneminde bende bir sosyal medyaya sarma bozukluğu baş gösteriyor. Bu sefer de Instagram'a sarmış bulunmaktayım. Elimde sürekli telefon, aklımda " bunu da çekeyim, bunu daa " içerikli düşüncelerle meşhur(!) Photo Diary'lerimin karelerini hazırlıyorum. Nerede? İşte tam burada. ( Asıl konudan şaştığını farkeden blogger konuyu bağlamak için soğuk terler dökmektedir. ) Neyse efendim, her vize döneminde, annemde de bana sürekli  bir şeyler yedirme azmi oluşuyor. Bugün de Basic Econometrics vizesine çalışırken önüme getirdi mandalina koydu. Olay bundan ibaret yani. Akşam akşam yine çenem düştü benim değil mi? :)

2 yorum:

  1. niye basic yazarak basitleştiriyon dersi:) Adı basic olabilir arkadaşım ama basic değil asla değil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basic 'in sözlükte esas anlamı da var ( itiraf ediyorum şimdi baktım :D ) diyip kıvırırım ben bu olayı :D Esas Ekonometri yani o kadar zor :D

      Sil