28 Mart 2013 Perşembe

Bu aralar ben #2

- Çok sevgili pek değerli apartman yönetimimiz dur durak bilmiyor. Şimdi de apartmanımıza kamera sistemi takılıyor. İnsanın en rahat etmesi gereken yer evi değil midir? Ama biz şimdi eve girene kadar gözetim altında olmanın gerginliği içinde olacağız. Ya apartmanın içinde kendimi eğlendirmek için yaptığım saçmalıklar? Okula gitmeden son kez asansör aynasında kendime çeki düzen verişim? Oh yoo! Kendimi oyuncağı alınmış bebek gibi hissediyorum.

- Her sene " Ben hiç hasta olmadan kışı geçiririm ki. Hehe! " diye millete caka satan ben, bu sene 3. grip/nezle türevi hastalığımı geçiriyorum. Nazar bunlar hep nazar :)

- Dün "Yenilik İktisadı" dersimizin sunumu vardı. Geçen sunumuma pek hazırlanamadığım için, sürekli takılıp durmuştum. Ben de işimi sağlama alıp herşeyi bir kağıda yazdım ( Zaten hastayım beynimin yarısı tatile çıkmış gibi hissediyorum diye :)) . Arada sunum harici konuşacağım yerleri bile. Heyecanlanmadım evet ama bu sefer de kağıtta yazanların çok aklımda kalmasından olacak ki sunumu jet hızıyla anlattım. Yerime oturunca herkes " Çok hızlı anlattın! Fazla hızlı anlattın yalnız! Baya hızlı anlattın. " dedi. Bir sonraki sunumda orta yolu bulacağımı umuyorum :)

- Vizeler başlıyor yine. Daha dersler yeni başlamamış mıydı ya, ne ara bugünlere geldik ben o arayı kaçırmışım :S

- Sınıftan bir arkadaşımın bir şeyler atmam için verdiği Flash Disk'ini günlerdir kendiminmiş gibi kullanıyorum. Korkarım ki aramızda bir bağ oluştu, geri vermek istemiyor olabilirim :D


... ben Raif, tuvalet kağıdının esaretinden ( burnunu nereye silecek bu millet? ) arta kalan zamanda, hasta yatağından ( yalan :) sandalyede oturuyorum tamam ama durumu dramatize etmek istemiştim sadece :) ) bildirdi efendim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder