8 Eylül 2013 Pazar

Hayat ne tuhaf tesadüfler falan :)

Blog'ta paylaşacak şeyler arayışına devam eden bir insan olarak oldukça çabalamaktayım :) Vallaha da çok uğraşıyorum ama ya :S Harbiden çok! :D Neyse :), ne paylaşsam ne paylaşsam yoksa paylaşmasam mı? diye düşünürken Lady Gaga ( pek severiz kendisini :) ) 'nın son klibinden görüntüler mi alıp paylaşsam diyerek klibi açıp "Dur! Kalk! Dur! Yine kalk! E yine dur!" şeklinde görüntü resimleri almaya başladım... ( bu cümlede anlatım bozukluğu yok ise bence artık Necati Şaşmaz bile düzgün cümle kurabilir :D )

Bir yandan da arkadaşım S'e fotoğraflar atmıştım, fotoğraflara yorum yapmasını bekliyordum. Görüntüleri almayı bitirdikten sonra şöyle bir göz gezdireyim dedim ki...


... yukarıdaki manzarayla karşılaştım. Tam o anda S. bana "Bu senin çektiğin dimi" yazmış. Siz deyin "Sana evrenin bir mesajı mı buuuğ!" ben diyeyim "Allah mı söyletti?" :D Ben bu tesadüfe o kadar gereksizcesine mutlu oldum ki anlatamam. Gören de Lady Gaga'nın fotoğrafını çektim sanacak. Belli mi olur? belki bir gün o da olur :D ( hayalperestliğin de bir dozu var be kardeşim! :) )


Klibi de buraya bırakıp kaçayım :)

2 yorum: