22 Ocak 2015 Perşembe

Mucit(üçharfli)

Yılbaşı öncesini dönemi, yılın en sevdiğim dönemlerinden birisi! Bunun her yerde karşımıza çıkan yılbaşı süsleri, IKEA'nın sadece yılbaşı döneminde satılan hindi menüsü, yine sadece yılbaşında çıkan bir Starbucks şaheseri Toffee Nut Latte.. gibi saymakla bitmeyen bir çok sebebi var efendim! ( canıbirşeylerçekmişcesineyalananemoji ) Bu sebeplerden birisi de her sene aralık ayının birbilmemkaçından öbürbilmemkaçına kadar süren #hediyelikeşyafuarı! Dünyanın en işe yaramaz ama #yasiznasıldadepmatiksinizöfyicem durumundaki ıvır zıvırları her sene bu fuarda satılmaya çalışıyor! Benim gibi #bunadahafazlakarşıkoyamayacağım zihniyetli insanlar da bu ıvır zıvırlarla her sene evi doldurup, annelerinden azar işitiyorlar sayın seyirciler!

O kadar işe yaramazlığın içinde, bazı #hemsempatikhemişeyarar şeyler satan firmalar da bulunmuyor değil! İşte bunlardan birisi 2 sene önceki fuarda tanıştığım Mucit(üçharfli) adlı firma! ( Firma'nın adının üzerine tıklayıp, gerçek adını öğrenebilirsiniz efendim :D )


Firma ile tanıştığım ilk sene sadece bu #kitapayracımısınataçmısınanlamadım arkadaştan yalnızca bir tane alıp, bütün sene "Ama neden?" diyerek kendi kendime kızmıştım.


Bu seneki fuarda ise, yukarıda görünen #ufacıktefecikpaletcik arkadaşlardan, arkadaşım T. ile beraber alıp 2'şer 2'şer bölüştük!

Seneyeki fuara da yine böyle sempatikli şeyler getirin olur mu Mucit(üçharfli) yetkilileri ?!


Not: Bu postta sanal reklam uygulaması ne yazık ki kullanılmamıştır. Sevgili firma yetkilileri benimle iletişime falan geçerseniz, kullanılmışlısını da yazabilirim, neden olmasın değil mi ama! :D

2 yorum:

  1. Suratımı asmış oturuyordum, gülümseyebilmem için yardımcı aradım aklıma senin bloğun geldi, açtım hemen :)
    Uzun zamandır buraya uğramadığım iyi olmuş, işe yaradı bugün :)
    Yine konu başlığın beni benden aldı Raif :)) Alemsin yaa :) Ne olacaktı, firma adını tam yazamazdın herhalde dimi, aa olur mu öyle şey, böyle yazılmalıydı böyle :))))

    Çok güldüm yine :)
    O ataç gibi şey çok güzelmiş, onun gibi bir şey sen de yapabilirsin ama, öyle tellerle uğraşmaya başlasan çok sever ardını getiremezsin bence dene.
    O "fotoğraf" yazan yazı senin el yazın mı?
    O ufacık-tefecik eşyaların tümü mutluluk sebebi dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden surat astın, asılmasın hiç suratın :). Ben niye burdayım, o sebepten burdayım! Keşke dünyadaki tüm mutsuzları mutlu edebilecek bir şeyler yapabiliyor olsam :)

      Değil ama nasıl yazabilirdim firma adını tamamen! Olur muydu hiç :D

      Şimdi şu boşlukta bu tel işi nasıl da tatlı geldi kulağa :D Bu tel işinden babam anlar, ona bi tel konusu açayım ben bakayım :D

      Yoook, değil :) Kapağına aldanıp aldığım ve içeriği beni hiç etkilemeyen bir kitap kendisi :) ( Bir ara fotoğrafçılıkla ilgili okumuş olduğum kitapları da yazayım diyorum, orda daha detaylı bahsederim :) ) El yazımı çok beğenirler ama ben hiç beğenmem :D İnstagram'da bir ara tag vardı el yazılarını paylaşmalı, ona katılayım ben en iyisi! Bak yapacak bir şey daha buldum :D

      Ufacıktefecikiçidolumutluluk diyelim mi onlara :)

      Sil