30 Aralık 2015 Çarşamba

#dogoparty2016

Son bir kaç yıldır Instagram'da #öyleuzaktanuzaktanhiçkonuşmadan takip ettiğim, yer yer parçalı bulutlu #annebizimnedenyok diye isyan ettiğim Dogo'nun yılbaşı partisine bu sene katılma imkanı bulunca, ilk önce kendimi tutamayıp aşağıdaki kartondan müzik setini yapıp kendimce bir ön kutlama yaptım :)


Konsept 80'ler olunca, 80'leri hiç yaşamamış 91 doğumlu bir insan olarak kopya çekmekten başka şansım yoktu, hemen #googleamca 'nın şefkatli kollarına koştum ve aslında içimde bir de 80'leri yaşayan bir Raif olduğunu keşfetmiş oldum. Ter bandı hariç her şeyi dolabımdan seçip, ter bandını da sporcu çorabından elceğizlerimle yaptım ve geceye hazırdım :)


Sonrasında bol bol yemek içmek, #ozamandansrenk, olmazsa olmaz fotoğraf :), her şeyi elleme isteği ile etrafı inceleme ( yeni yıl dileklerine böyle bir ofis de ekleyebilir miyiiizz :) ) ve gecenin en merakla beklediğim anı workshop.. ( İstiklal Marşı, Kapanış :D )


Son olarak bugün de yüksek dozda hatıra saklama hastalığıyla yaşamını sürdürmeye çalışan bir insan olarak da, dün geceden kalan ıvır zıvırlarla ne yapacağımı şaşırıp, fotoğraf çekmeye karar verdim. Fotoğrafı da geceden hatıra kalsın diye Instagram'da paylaşıp, altına da teşekkürlerimi ettikten sonra, günlük @benraif 'lik görevimi tamamlamış oldum :)

Not: Üzerine de hemen ertesi gün blog'a yazısını girebilmeyi başarmış olduğum için kendimle çok gurur duydum efendim :D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder