31 Temmuz 2012 Salı

Pantolon Katliamı

Postun başlığını okuyanlar ne düşündü bilmiyorum ama yazın bir değişmezinden bahsedeceğim bugün biraz. Dolabın bir köşesinde öylece duran, giyilmeyen, atsan atılmaz satsan satılmaz pantolonlarımızı Derya Baykal modunda yenileyip birer şort haline getirebiliyoruz.

Öncelikle mağaza mağaza gezip şort arıyoruz, fiyatlarını görünce "Oha, bu paraya ben gider pantolon alırım" diyoruz. Sonra kafamızda ampul yanıyor ve eve gidip bize korkuyla bakan pantolonlarımıza katliam yapıyoruz. Ama öylece kesip bırakmak da olmaz biraz değişiklikle gerçekten de o eski hallerinden eser kalmayabiliyor.




Mesela bu şort aslında bildiğimiz açık renk bir kottu. Önce şorta dönüştü. Daha sonra çamaşır suyunu görünce korkudan bembeyaz oldu. Paçaları da biraz hırpalanıp katlanınca yepyeni bir şort oldu.




Bu da gayet sıradan orta tonda mavi dümdüz bir kottu. Önce şort oldu. Sonra gözüme çok düz gözüktü. Sağ ve solda 1-2 yırtık, delik (artık ne denirse) oluşturdum. Paçalarını da kıvırınca bunun da işi bitmiş oldu.


Son olarak da bir güzel giyip dışarı çıkıyoruz. "Şortun ne güzelmiş" , "Çok tatlı olmuşsun" diyen arkadaşlarımıza , "Teşekkür ederim. Ben yaptım :)" diyoruz ve iltifatları topluyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder