7 Kasım 2012 Çarşamba

Ben bir IKEA bağımlısıyım #9

Bugünkü konu(ğu)muz " David Ikeasson". Kendisinin kim olduğu ve ne iş yaptığıyla ilgili bilgiye yoğun araştırmalarım sonucunda ulaşamadım :) Yalnızca gerçek adının "David Alexandersson" olduğu bilgisine ulaşabildim ( Bunun için yoğun araştırmaya gerek kalmadı videonun altında zaten yazıyormuş :) ) 



Neyse efendim, kendisi tam şurada yayınladığı videolarla beni güldürmeyi başardı. Videolarda " Director of Product Nomenclature " olarak tanıtılan bu şahıs, bize IKEA ürünlerinin isimlerini nelerden esinlenerek koyduğunu anlatıyor. İtiraf ediyorum ilk izlediğimde gerçek zannettim ve " Yok artık daha neler böyle saçma şey mi olur" diye isyan ettim. Tüm bunları da aşağıdaki videoyu izlerken yaptım :)


Cidden IKEA ürünlerinin isimleri böyle bulunmuş olamaz değil mi? :)


Görsel : David Ikeasson şahsının twitter'ından itinayla yürütülüp, renksizleştirildi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder