8 Şubat 2013 Cuma

Patla(masay)mış Mısır

Geçen gün ev ahalisinin benden hariç kısmı ( annem, babam, ablam ) dışarıdaydı. Ben de oh ne güzel, mısırımı patlatayım yatakta yayılıp bir güzel film izleyeyim diye hayaller kuruyordum. Önce film seçeyim dedim, seçip oldukça yasal olmayan yollarla elde ettikten sonra, yatağımın karşısındaki çalışma masama bir güzel laptop'ı koydum, ses sistemini ayarladım, yatakta yastıkları konumlandırdım vs. (amma abarttım ha, okuyan da bir şey yaptım sanacak :D ) vee tek eksik mısır kalmıştı. Tüm üşengeçliğim ile içimden "nolur noluur" diye sayıklayarak, evimizin tüm abur cuburlarının bulunduğu o mühim çekmeceyi açtım, şansıma bir paket mikrodalgada patlayan mısırlardan çıktı. O an sabah kuşağı programlarındaki gibi aniden müzik girilmişçesine hoplaya zıplaya sevinçle mutfağa gittim, mikrodalgaya mısırı koydum...


... üzerinde 2 dakika yazıyor diye 2 dakikaya kurdum. İki dakika başında bekledim, mısırlarda bir hareket yok, üzerini iyice okudum "Önceden ısıtınız!" ibaresini görünce o yüzdendir belki diye 2 dakika daha kurdum, yine bir hareket yok. Sinirlendim 5 dakikaya kurdum. Biraz bekledikten sonra patlamaya başladılar. 5 dakikanın sonunda paketi çıkardım ve açtım. Keşke açmasaymışım. Meğer mısır bozulmuş, o yüzden patlamıyormuş. Paketin içinden öyle bir koku çıkmaya başladı ki, paketi ne yapacağımı bilemedim pencereden aşağı atmayı bile düşündüm :). Bir poşete koyup, ağzını sıkıca bağlayıp kaderine terk etmeyi düşünüyorken, sizler için kendimi feda ettim ve mısırın modelliğinde yukarıdaki fotoğrafı çektim, hepsi sizin için :D

Koku bu pakette durduğu gibi durmuyor, bütün evi sardı. Pencereleri açmak zorunda kaldım koku çıksın diye. Tüm bunlar olurken içimdeki film izleme şevki de kaçtı. "İzlemeyeceğim banane ya!" diye mısıra trip attım ama onun hiçbir zaman bundan haberi olmadı tabi :).

7 yorum:

  1. şansına bakya o kadar heveslen hazırlan sonra hale bak :) mikro dalgada patlayan mısır oldunuda ilk kez gördüm :) biz hala eski usül köyden geliyor bize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır bozulabilen bir şeyse üstünde niye son kullanma tarihi yok, o kadar baktım evirdim çevirdim yazmıyordu :D

      En güzeli eski usul ya baksana, en azından bozulma ihtimali yok :D

      Sil
    2. bak oda mantıklı :) neden koymamışlarki saçma evet ya en güzeli valla tarladan toplayıp kurutup yolluyorlar köyden organik :)

      Sil
  2. o triplerden hiçbir zaman haberleri olmaz onların:):):):) boşver:)

    YanıtlaSil
  3. O anki hayal kırıklığı ne kötü :) ne güzel oturup film seyri varken, o mısırın kokusu da nerden geldi de tüm istegi kacırdı ne ayıp! başka sefere artık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Valla bir geldi, kaç gün gitmedi, üstüne de annem birsürü söylenme seansları yaşattı bana sağolsun :D Bir daha kendi başıma mısır yemeğe kalkmayacağım sanırım :D

      Sil