15 Şubat 2013 Cuma

Bu aralar ben #1

- Tripod fiyatlarına bakıp da iç geçirdiğim bir dönemde, karşıma çıkan ve atlayarak aldığım ucuz tripodu denemeye kalktım ve kullanamayacağımı anladım. Zira ellerim , tripodtan daha az titriyor.

- Apartmanımızın asansörüne takılan, önünden insan geçtiğinde ötüp duran ışıklı aygıtla aram hiç iyi değil. Önünden geçerken kendimi kasadan dıt dıııt diye ötüp giden ürünler gibi hissediyorum.

- Dünkü çiçek fiyatlarını duyduktan sonra, sevgililer gününde yalnız olduğum için mutlu bile oldum. Bir çiçeğe 100 lira verilir mi? 100 liraya 25'er liradan 4 t-shirt alınır ( t-shirt bağımlısı was here ) hadi onu geçtim günde 2 liradan 50 günlük yol param resmen. Annem'in bu duruma yorumu ise "100 liraya 100 tane Eti Karam Gurme alınır" oldu. Tanrım! sanırım yalnız öleceğim :D

- Fakültemden bir blog yazarının düzenlediği mektuplaşma etkinliğine katıldım. Ders için yazılanları ve küçükken Dedem'e yazdıklarımı saymazsak, ilk kez mektup yazdım. Daha doğrusu yazamadım. Karşımda insan umarım ciddi veya yaşça büyük değildir. Öyle ise benden nefret etmesi kaçınılmaz olabilir :)

- Tatil gelsin onu yapacağım, bunu yapacağım dediğim aktivitelerin %99.9'unu yapamayıp, yine ot gibi bir tatil geçirdim.

- Yazın katılmam gereken düğün-nişan benzeri aktivite sayısı 5'e çıktı (hatta belki 6). Rahat ötesi rahat giyinen  ve Takım Elbise'yi bırakın Blazer Ceket'ten ölümüne uzak duran bir insan olarak ne giyeceğimi tabi ki merak ediyorum.

... ben Raif gününün neredeyse 24 saatini geçirdiği
ve annesinin yapıştığını düşünüp derin endişelere boğulduğu sandalyesinden bildirdi efendim :)

12 yorum:

  1. Bu tatiller niye böyle?
    Ben planladığımın %100 ini yapamadım :/
    Senin yine iyiymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baştan her şey çok çekici geliyor, sonra bomboş durmak daha çekici geliyor. Sonra o da sıkıyor, tam o anda tatil bitmiş oluyor :D

      1-2 ay sonra da yine aynı cümle kurulacak, vizelerden sonra artık :D Ömrümüz ertelemekle geçiyor galiba.

      Sil
  2. 100 tl ye çiçek mi oha falan oldum yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir demet gül hem de, öyle garip isimli ithal çiçek falan da değil :D

      Sil
  3. -tatiller evet hep öyle oluyor, yani şunu yapayım bunu yapayım diyorum, sonra bir bakmışım 2 hafta dolusu arkadaş buluşmasından başka bir şey olup bitmemiş.. hani o okuyacağım kitaplar, seyredeceğim diziler & filmler, hani nerde?
    -bir de tripod meselesine dair, hangi fiyat aralığında bir şeyler arıyorsun? ben bir tane aldım, memnunum acaba benim aldığım model senin aklına yatar mı? yardımım dokunacaksa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaş buluşmaları kısmına aynen katılıyorum :) Hiç yoktan iyidir deyip avunmaktan başka çare yok :D İnsan bomboşluğu da özlüyor çünkü aslında okul zamanı.

      Ben böyle çok profesyonel bir şey olmasın, ama iş görsün niyetindeydim de benim aldığım pek iş de görmeyecek gibi :D Zamanlayıcı veye kumandayla belki sarsılma aza indirgenebilir gerçi denemek lazım. Bunun hayal kırıklığıyla şimdilik bir şey aramıyorum aslında ama yazdığın için teşekkür ederim :D Yine de merak ettim ama modelini yazabilirsen veya internetten link filan atabilirsen bir incelemek isterim :)

      Sil
    2. geç oldu biraz ama tripodumun modeli, slik f630.
      http://teknosa.com/urunler/135172195/slik-f-630-tripod
      ps. ben 170 boylarına gelebilecek bir şey arıyordum, açıklamasında 147 yazıyor ama ek bir yükseltme aparatı daha var hesaba dahil edilmemiş olan, 170 civarına kadar gelebiliyor.

      Sil
    3. Çok sağlam gözüküyor. İyi günlerde kullan :)Fiyat/Performans açısından da oldukça iyi bence. Boy çok önemliymiş, ben aldıktan sonra önemini anladım :) Almadan keşke biraz araştırsaymışım ben , bir anda gaza gelip almıştım. Neyse, aklımın bir köşesine yazdım bunu yine de :D

      Haberdar ettiğin için teşekkür ederim :)

      Sil
  4. düğün dernek işleri hiç bana göre değil,hadi sen erkeksin ne giymiş diye dikkat eden olmaz.Bir bayan olarak ben ne giyeceğimi günler öncesinden düşünüp cinnet geçirmemek için çoğuna gitmiyorum:)) son 3 yazdır çok yakınım evlenmiyor bu yazda yırttım diyorum hep:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anti-düğün timi kursam kurarım ya resmen kabus benim için, fotoğraf çekmeye başlamamın sebeplerinden birisi düğünlerdeki "hadi kalk dans et" baskılarından kurtulmaktır :D

      Aah ah, keşke o kadar basit olsa ya ama kapanmış çoktan o erkeklerin ne giydiklerinin umursanmadığı dönem. Onu geçtim ben takıntılıyım o konuda maalesef, umursamamayı başta kendim başaramam :D Bir de hepsi çok yakın, hani benim şartlarımdaki normal bir insan takım elbise giyer gider aslında ( o derece şık ver resmi olunması lazım yani :D ) da normal insan demiştik işte sıkıntı orada zaten :D Gitmeme gibi bir ihtimal yok yakınlıktan dolayu. Zaten birisi Ablam'ın Nişanı yani zaten gitmicem bize gelecekler Ahahahha :D

      Ben de aynı ne güzel yok hiç oohh derken hepsi yığıldı,fırtına öncesi sessizlikmiş meğer :D

      Sil
  5. O ucuz tripota içi patates dolu bi çuval bağlasaydın ya :):) değeri 100 TL daha artardı..Titremesi imkansız:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah :) Yere yapıştırmayı bile düşündüm ama ağırlık asmak hiç aklıma gelmemişti ya valla süper fikirmiş :) En kısa zamanda denemem lazım bunu :D

      Sil