9 Mayıs 2013 Perşembe

Mona Lisa'nın sırrı

Daha önce tam şu yazımda ( hangi? bu! ) bütün renkli kalemlerin fosforlu renklerde olduğundan bahsetmiştim. Evet maalesef öyleler, hatta bu durum kalemlerle de sınırlı değil, neredeyse tüm kırtasiye ürünleri fosforlu, cicili bicili! onların haricindekiler için de keşke "Vintage bunlar!" şeklinde konuşabilseydik ama maalesef sadece eskiler :) Evet, gelecekte bir kırtasiye markası yaratıp ( tüm ürünleri soft renklerden veya değişik ama renksiz tasarımlardan oluşan ) köşeyi dönmeyi planlıyorum :) (Girişimcilik seminerinde " Daha önce uygulanmamış bir fikir/ürün " derken bunu kastediyorlar mıydı acaba?)

Hal böyle olunca, değişik veya renksiz ürünler bulunca alıyorum , arkadaşlarımda görünce de sulanıyorum :D Bu postun hikayesi de tam olarak bu! Sınıftan arkadaşım Ş. eczanede çalışıyor ( yada eczaneleri var o kısmı tam anlayamadım, sormak da ayıbıma gitti :D ). O yüzden sürekli, ilaç firmalarının promosyonu olan kalemler, defterlerle geliyor. ( Kırtasiyeseveristerölür bir insan olarak.. hayır! tabi ki kıskanmıyorum :) ) Geçen gün de bir dosya ile geldi. Dosya tam olarak...


... böyle idi. Tabi ki sulandım, hatta başının etini yedim birkaç gün :) Sonra sağ olsun bir tane de bana getirdi. Bundan böyle en sevdiğim dosya budur!

Not: Başlık yüzünden buraya gelenlerden çok özür diliyorum :D Yine de "Bu kadar okuduk, neymiş bu Mona  Lisa'nın sırrı?" derseniz, bakın burnu kırmızı. Sırrı burun spreyi imiş :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder