2 Mayıs 2013 Perşembe

Self-Çemkirme

Bu post bir self-çemkirme, bir fotoğraf çekenin fotoğrafı olmaz vakası, bir fotojenik olmadığını düşünen (fotoğraf çekilmeden bu kanıya nasıl vardığımı merak etmiyor değilim :)) insanın dramı, bir fotoğraflarda düzgün durmayı beceremeyen gencin depresyonu... dur!


İsviçreli bilim adamları "Bir insanın kendi fotoğrafından çok ayağının fotoğrafı olabilir mi" içerikli bir araştırma yapmak isterlerse ilk ulaşmaları gereken kişi benim. Onu geçtim bilgisayarımda toplasak bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar fotoğrafım var. Bu az sayıdaki fotoğrafların %99'unda da dilim dışarda, bir şebeklikler komiklikler... Dahası aile fotoğraflarına bile girmemişim, fotoğrafları gören ailemizin Annem,Babam ve Ablam'dan ibaret olduğunu sanabilir. Bir de epey sayıda ayak fotoğrafı var ama kimin ki onlar? Böyle giderse ileride torunlarıma gençlik fotoğraflarımı gösteremeyeceğim. ( ama ayaklarımın evrimini gösterebilirim :) ) Hatta bugün/şuan kaybolsam annem beni aramaya Müge Anlı'ya çıksa yanında götürecek fotoğraf bulamayacak çünkü yokmuş :)

Ve tüm bunlar "Hiii! Bilgisayarım çöktü tüm fotoğraflarım gitti" gibi bir olaya da dayanmıyor maalesef. Basbayağı çekilmemişim. Dolayısıyla blogumda yüzümü gizlediğimi düşünenler varsa durumun vahimliğini anlamıştır sanıyorum :) neden bu kadar çok ayak fotoğrafım olduğunu da :D

... ve son olarak kendime not: Ne yapman gerektiğini anladın sanırım :D

4 yorum:

  1. Ben de sadece bu durumda olan benim sanıyordum . Ama benim ayak fotoğrafımda yok.. Benim Durumum daha vahim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de benim sanıyordum! Hatta yazmayı düşündüm postun sonuna lütfen yalnız olmadığımı söyleyin diye :D

      Yok yok vahimlik durumumuz aynı ya, kariyer.net te ayak fotoğrafı çok işe yarar olmasa gerek mesela :D

      Sil
    2. Keşke düğün ve elenme cüzdanına da el kol falan konsa, Hatta nufüs kağıdına her baktığımda yırtasım geliyor:P

      Sil
    3. Ben bu fikri tuttum :D kimliğime ayak fotoğrafı istiyorum. Hem yılllarca kullanılır bence yani :D

      Sil