17 Ocak 2014 Cuma

Bu aralar ben #5

- Finalleeeeer! ( Bu maddede daha fazla kelime kullanmaya gerek olmadığını düşünüyorum :D )

- Yine bir sınav döneminde yaracılığım tavan(!) yapmış durumda. Zamanımı nasıl da boşa(!) harcamam konulu çalışmalarım sonucu sürekli elimi başka bir şeye atıyorum. Tabii ki bu süreçte sosyal medya da aktiflik konusunda benden nasibini aldı :)

- Abur cubur çekmecesi/dolabı olan insanları hep kıskanmışımdır. Bu duruma özenip gidip sınav döneminde yiyeyim diye eve abur cubur depoladım ancak sabırsızlığım ve açlığımın sonucu olarak hepsini 2 günde bitirdim. Bir daha abur cubur almamam ruh sağlığım ve kilo kontrolüm açısından en hayırlısı olacak sanırım.

- Superonline'ın işgüzarlığı sonucunda bazı .com uzantılı internet sitelerine ve bloglarına giremiyorum. Sorunun çözümü için belki de superonline müşteri hizmetlerini aramak gerekiyordur ama yoooo daha çok gencim :D

- Finaller, bitirme projesi, ev sınavı ( dünyanın en gereksiz şeyi için bkz. ) derken kendimi kaybettim. Son sınıf olmak hiç de güzel bir şey değilmiş. En rahat yıl canım! diyenlere, demiş olanlara, demeye devam edenlere, demeyi düşünenlere buradan sevgilerimi iletiyorum :D

- İçime adeta cimri birisi kaçtı. Bir iki kez parasız kalıp ay sonunu zor getirmenin sonucu olarak, artık param olsa da sürekli bir tedirginlik yaşıyorum. Harcamamak için değil de harcamak için kendimi zor tutuyorum :D Böyle giderse bir seneye kalmaz Ali Ağaoğlu'na rakip olabilirim. O zaman arkamdan bir zamanlar fakir ama cimri bir blogger vardı diye bahsedersiniz :)

- Kendime hediye olarak Kinder Surprise aldım ve içinden en şirine benzemeyen şirin çıktı, belki şirin bile değildir zaten bilmiyorum. Çıkan şeyi görünce Ablam da benimle dalga geçip, kendi kendisini eğlendirdi. Bu maddede ben hiç eğlenmedim sayın seyirciler.

- İzmir'de sonbahar yaşanmıyor ki! lafı bu sene tüm biz İzmirliler için söylenilemez hale geldi. Yaklaşık 5 aydır sonbahar yaşıyoruz sanırım. Bugün ise hava sonbaharın da ötesi, neredeyse şortlarımı giyip kendimi sokağa atacağım. (YAĞMUR YAĞDI, HAVA BOZDU)

- Ve son olarak uzun zamandır post yazamamış olmanın derin hüznünü yaşıyorum. 10 gün nasıl geçti anlamadım, bu nedenle "nasıl geçti habersiz o güzelim..." , "kaç yıl geçti aradan ayrı gayrı..." diye başlayıp devamını bilmediğim şarkıları sizlere armağan ediyorum sayın seyirciler :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder