4 Temmuz 2015 Cumartesi

Sevgili Asetat Kalemi :D

Bu yazı bir asetat kalemine övgüdür, belki de bir teşekkürdür hatta bir aşk mektubu bile olabilir, ama bir blog yazısı olması da muhtemeldir :D

Çocukluğumdan beri asetat kalemi olarak satılan kalem türünü, asetat üzerinde 1-2 kez kullanmış olmama rağmen, "Nasıl amacı dışında kullanabiliriz?" konulu bir yazı dizisi çıkarabilecek kadar çok başka işler için kullandığımı itiraf etmeliyim. Bu yazı da o kullanımlardan birisini anlatmak amacıyla yazılmıştır efendim :)


Evin diğer sakinleri tarafından çöp olarak görülen kutular, benim için çoğu zaman "Kesin bir işe yarar bu!" , "Bir şey yapılır ki bununla!" düşüncesiyle saklanmak istenmektedirler. Evin çöp eve dönüşmeme ihtimali olsa, evin bir odasını bu amaçla kutulara ayırmayı bile düşünmeliyiz aslında bence :) Ancak bu düşünce dış etmenler tarafından sık sık engellendiğinden dolayı, saklamayı başarabildiğim bir kaç minik kutu, aynı başta iddia ettiğim gibi zamanla bir işe yarar hale gelebiliyor :).


Yazımıza konu olan arkadaş da, aslında bir yüzük kutusuydu. Asetat kalemi ile buluşunca, kendisi hayatına #yedeklenskutusu olarak devam etme kararı aldı. Kendisinin siyah beyaz olmasını mı, minikliğini/sevimliliğini mi daha çok sevdiğime henüz karar verememiş olsam da... tabii ki de sadece arkadaşız sayın seyirciler :D

Not: Kusura bakma n'olur sevgili #ufacıktefecikiçidoluüstüdesenlikutucuk, asetat kalemini senden daha çok seviyorum :)

6 yorum:

  1. Bu fotoğrafı görüp, doğal olarak; bir teşekkür konusu mu bir aşk mektubu konusu mu olduğunu bilemeyip, acaba ne olabilir diye epey düşündüğümü itiraf etmeliyim :)
    Tabi kii bir kutu olabileceği dışında bir çok tahminim olsa da, hiç birinin önemi kalmamış bulunuyor şu saatten sonra :)

    Her zaman olduğu gibi bu şirin "yedeklenskutusu"nun üzerine yine; "elinin değdiği çöpü güzelleştirebilen Raif" diyebiliriz bence, çok da yakışır :)
    Kutu çok güzel olmuş, ama kutuya harcadığın vakitten bin kat fazlasını fotoğrafını çekmeye harcadığına eminim, hiç göze takılan bir kusuru olmayan beyaz fotoğraf olmuş.
    Ve son olarak;
    Minik şirin kutu ile sana mutluluklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı yazdım, yayınladım, üzerine de bir kaç saat bile geçti ama ben de hala ne olduğuna karar verebilmiş değilim :) Bir iki gün bekleyip bir daha şansımı denemek istiyorum. Belki o zaman kesin bir karara varabiliriz :)
      "Elinin değdiği çöpü güzelleştirebilen" nasıl güzel bir iltifat oldu ama, beni de çok mutlu etti! Çok teşekkür ederim :)
      Ah o beyazlık! Ne çok da uğraştırdı beni. Ama sonucu da bir o kadar mutlu etti :)
      Biz de minik şirin kutu ile teşekkür ediyor ve sevgilerimizi gönderiyoruz :)

      Sil