15 Ağustos 2012 Çarşamba

Ders Çalışmak Eşittir Tıkınmak

Dün mikro iktisadi analiz finalim vardı ( yaz okulu was here ). O yüzden önceki günlerde (kimi kandırıyorum acaba sadece pazartesi günü :) ) ders çalışmam gerekiyordu. Hani maymun iştahlılığımdan bahsetmiştim ya bu kelimenin ne kadar anlamlı olduğunu birazdan anlayacağız :)


Eveeet. Bakın ders çalıştım ben :) Ama daha çok birşeyler yemiş ve içmiş gibi gözüküyorum sanki. Ah işte maymun iştahlı kelime grubu adeta beni düşünülerek yaratılmış gibi. Hem maymun iştahlı hem maymun iştahlılığım süresince bir o kadar iştahlı bir insan olduğum sanırım fotoğraflardan anlaşılıyordur. ( Yemişsin, içmişsin bir de fotoğraf çekmişsin ne ara ders çalıştın sen çocuğum? diyenleri esefle kınıyorum :) )

2 yorum:

  1. bende sınav zamanı böyleyim ders çalışırken cips yemeler çikolatalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi baktım da ne çok yemişiim :D Canım da dondurma istedi çok :) Bir sınav zamanı olmazsa olmazı tıkınmak ya insan saldırma modunda ne yesin şaşırıyor :D

      Sil