28 Eylül 2012 Cuma

Doğumgünü Geçer Hediyeler Kalır

Başlıktan da anlaşılacağı üzere ( Aslında başlıktan oldukça materyalist bir insan olduğum düşünülebilir, tamam birazcık olabilirim ne var yani :) ) bugünki konumuz doğum günü hediyelerim. Bir kısmı " Bunu istiyorum banane" diyerek zorla aldırılmış, bir kısmının parası nakit olarak tahsil edilip sonrasında benim tarafımdan alınmış da olsalar hediye hediyedir :)



Evet, üst sırada soldan başlayacak olursam ; 

1 Füme rengi kazak Ayç. 
2 Uzun zamandır istediğim tarzda gri sweatshirt Guitar Hero'dan tanıdığınız S.
3 Telefon klübesi şeklindeki kumbara L. , M. ve N.
4 Aztec desenli pofuduklu yumuşaklı ev terliği patiği bişeysi G. (bunları dışarı giymemek için kendimi zor tutuyor olabilirim :))

Alt sıra yine soldan ;

5 Fotoğrafta ne kadar belli olmasa da yine uzun zamandır istediğim koyu bordo-şarap tonunda kot pantolon Ablacığım
6 Turntable şeklindeki not defteri ve malum fotoğraf çeken kalem tırnaklarıyla ünlü S.T. :)
7 Universal Studios yazan ve ona ne dendiğini bilmediğim :) kara tahta dokulu şey F.
8 Evimizin herşeyi IKEA'da en bayıldığım ürünlerden birisi olan modernize edilmiş gaz lambası yine  S.T.

tarafından alınmış bulunmaktadır. Kendilerine her ne kadar odamda koyacak yer bulana kadar yerlerde süründürmüş olsam da , hediyeleriyle beni mutlu eden tüüüüm arkadaşlarıma teşekkürlerimi iletiyorum :) 

Hepsi bu kadar değil ama hadi bir de aşağı buyrun bakalım...




Doğum günümden bir gün önce Guitar Hero postumdan tanıdığınız S. ve B. ile buluşacaktım. Buluşacağamız yere gittim baktım kimse yok ( buluşacağımız yer Tansaş'ın önüydü ), bari Tansaş'a gireyim de kırtasiye reyonuna bakınayım dedim. Ben mağazada dolanırken S'den mesaj geldi. "Biz .... Cafe'deyiz buraya gel direk" diye. İtiraf etmem gerekirse beni beklemedikleri için çok sinirlendim, söylene söylene cafe'ye doğru yürüdüm. Yanlış kapıdan girdim ve karşıma dan diye S. ve B. çıktılar. Bir pasta sipariş etmişler üstüne mum dikmişler, yanına da kocaman bir kutu koymuşlar. Tüm şaşkınlığımla beraber, çemkirme duygularım da içime kaçtı tabi :) Mumları üfledim ve bana yukarıda gördüğünüz kutuyu uzattılar. Kutuyu açmaya yeltendim ki önce üstünü oku dediler. Okudum ve hızlıca açtım. Sonra da zaten kahkahalarımızla tüm Cafe'yi inlettik. S. ve B. benim ilkokuldan arkadaşlarım, yaklaşık 14 sene ediyor bu da. Onlar da bunu düşünerek kutunun içine mesajlaşmalarımızdan , eski anket defterlerinden, konuşmalarımızdan oluşan minik minik kağıtlar hazırlamışlar. Ayrıca kutunun içine stickerlar, oyuncaklar, oyun hamurları, yoyo falan koymuşlar. Hayatımda aldığım en değişik hediyeydi, ikisine burdan ayrıca teşekkürlerimi iletiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder