29 Eylül 2012 Cumartesi

Photo Diary #6

Diary dairy'likten çıkalı çok oldu ama ben uzun süredir yapmayıp da önüme geleni çekmeye devam ettiğim için bu sefer devasa büyüklükte bir diary'miz oldu :)


Harcımı yatırdığım gün hem gerginlikten hem can sıkıntısından elimden telefonu düşürmemişim, doğum günü süprizlerimin hepsini karelemeyi unutmamışım, birazcık(!) diyeti bozacağım deyip epey bi abartmışım, ilk defa monopoly oynayıp herşeyi ele geçirmişim ( nihahaha :D ), IKEA'ya gitmişim ( buna şaşıran olmamalı :) ) , bowling oynamışım, waffle yemişim, birşeyler beğenip almamışım, nasıl başardığımı çözemediğim bol köpüklü nescafe yapmışım, arkadaşlarıma çaktırmadan ayaklarını çekmişim, diyet bozma açılışını tarhana çorbasıyla yapmışım, Alavara'nın kola bardağını beğenmişim, markette fotoğraf çekme yasağını delip gerilim dolu anlar yaşamışım, para politikası dersimizin ders kitabının yazarının soyadına epey gülmüşüm ( bkz. Parasız :) ), dersler başlamış ona gitmişim.

Bir Photo Diary'nin daha sonuna geldik, bir dahaki sefere günü gününe yapabilmek dileğiyle. Hoşçakalın :) ( bunu yapamayacağımı hepimiz biliyoruz bence :D Ayrıca TV sunucusu gibi cümleler kurmaktan kendimi alamıyorum sayın seyirciler )

5 yorum:

  1. bu çok olmuş yaa benim de photo diary yapasım geldi :))öhöm ufacık bi tavsiye sayın seyirciler yorum yaparken zorlanmasınlar diye şu harf doğrulama şeysini kaldırsan hoş olur :))
    sevgileer:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de yaap güzel oluyooorrr :) diyesim gelmedi değil :D Harf doğrulama şeysi ne diye sorsam ayıp olur mu :D

      Sil
    2. Buldum sanırım :) Başarıyla tamamlandı dedi blogger. Umarım yalan söylemiyordur :D

      Sil
  2. Allah'ııııım yukarıda bir yerde Para Teorisi mi yazıyor? Hayattan soğudum bir anda. Kaç kere aldım o dersi de verene kadar canım çıktı ya :( Şimdi de Türkiye Ekonomisi zıkkımı çıktı başıma. Kamucu muyum iktisatçı mı anlamadım gitti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahh. Evet ya para yazıyor maalesef doğru görmüşsün. Benim daha ilk alışım ama son olmayacakmış gibi geliyor :D Hayattan soğuma kısmına extra katılıyorum :)

      Sil