2 Ekim 2013 Çarşamba

Bu aralar ben #4

- Bütün yaz o staj senin bu iş ilanı benim başvurduğum dünyalar sevimsizi Kariyer.net sonunda kedi olalı bir fare tutabildi. Koca yaz boş oturan bendeniz ( Annee... Adımı Deniz koymuş olsaydınız bu blogu açamayacakmışım, baksana ne iğrenç bir espriye sebebiyet veriyor :D ) okulumun açılacağı hafta için kendime bir haftalık bir iş buldum. Yaptığım işi ise Canım çıktı! , Her sabah 5:30'da kalktım been! , Amelelik yaptım. diyerek açıklıyorum :D. ( Yazar burada bu sebepten bir süredir ortada yoktum demek istiyor :) )

- Seneye yorgun başlamamayı amaçlayarak yaz okuluna gitmeyen üstün zekalı blogger'ınız Raif, o bir haftalık çalışma sonucunda gayet de seneye yorgun başlamış oldu :D

- Yokluğumda Google Chrome yenilenmiş, çok karışık olmuş. Yeni Kapatılan Sekmeler kısmını bulamadım belki de zaten yoktur. Bulanların bu posttaki yorum kısmına müracaat etmeleri rica olunur :D.

- Hiç kimsenin sevmediği veya hoşlanmadığı şeylere gereksizcesine sempati duyma huyum bu kez de Miley Cyrus ile devam ediyor. ( I came in like a wreckiiinn' baall!! şarkısını sevgili arkadaşım ( Guitar Hero postundan tanıdığınız ) S.'ye armağan ediyorum :D )

- S'in bana almış olduğu doğum günü hediyelerimden bir tanesi olan metalimsibiblomsuçelloçalanadam 'ı önce Annem görüp ne güzelmiş diyerek tutup salona götürdü ardından ise şu anda tek yaşam amacı çeyiz düzmek olan Ablam "Ben bunu çeyizime kaldıracağım" diye isyan etti. N'oluyor orada? Benim o beniiiimm! :D

- En sevdiğim mevsim geldi!. Yaşasın yağmur, yaşasın kat kat giyinmek ( feyşın blogırı diliyle "Layering" ), yaşasın kışlıklar :D ( Koton'daki o kazak ve o gömleğe selamlar. Onlar kendilerini biliyorlar :) )

- Her yer sempatikligüzelliahcanımlı kırtasiye ürünleriyle dolup taşarken bir üniversite son sınıf öğrencisi olarak ( ailece son olduğunu umuyoruz :D ) kendimi tümünden uzak tutmaya, tükakaonlarevladım sözüne inandırmaya çalışıyorum :)

- Ekim ayı gelmesine rağmen daha doğum günümü kutlayacak olduğumuz arkadaşlarım var :D Dikili'de bir diğer sevgili kuzenim ( ki biz kendisine Teyze diyoruz aslında :D ) kahve falımda Bu sene senin yılın olacak! derken bunu mu kastediyordu acaba? :)

- Terzi Amca'nın verdiği yoğun bilgiler sonucunda bundan sonra pantolon almaya mezure eşliğinde gitme kararı aldım. Böylece pantolon alırken Aman da paçası çok mu dar/bol stresi yaşamamayı hedefliyorum :D

- Hızımı alamayıp dün bir iş/staj görüşmesine daha katıldım. Öncelikle ceket giymeden gittiğim için aklımı seveyim! Mülakat salonu öylesine soğuktu ki bildiğiniz titredim. Mülakatı yapan kişi de kesin "Karşımda nasıl da titriyor keh keh!" diyerek zevk almıştır :D. Onun haricinde sektör olarak uzaktan yakından alakası olmamasına rağmen, mülakattaki şahıstan Çok yaratıcısınız! iltifatını almış bulundum. İşe ise tabii ki alınmadım. Dolayısıyla sevinsem mi üzülsem mi karar veremeyip olaya tepkisiz kalmayı tercih ettim :D

- Ve son olarak blogumu keşfedip, okuyan sevgili İstanbul'daki kuzenime ve D.'ciğime buradan sevgilerimi yolluyorum :D. ( Alamanya'daki teyzemgillere, Yunanistandaki babaanneme.. diye etsem mi diye bir an düşündüğümü itiraf ediyorum :) )

12 yorum:

  1. miley crusu hala seven birileri varmı acaba Raif?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyada tek seven ben olamam :D Birileri olmalıııı :D ( Ben eskiden hiç sevmezdim aslında bir de o gerçek var ki daha sorgulanası :) )

      Sil
  2. heyyoo kuzenin gibi ben de kesfetmis bulunuyorum
    miley cyrus onu disney channel da daha cok svrdim ama simdi de dinlerim sarkilarini da arada garip davraniyor
    evt ya crome degisti,ben kullaniyorum senin soyledigin seyi,ama gecmisden baksan bulursun aslinda
    ben de en cok eylulu sevrim ne de olsa o ay dogdum senin de dogum gunun kutlu olsun :)
    artik bir daha ki yaziya gorusuruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :)

      Sus sus çaktırma ben de o yüzden eylülü çok seviyorum aslında :D

      Biraz uslu kız olsa sevilmicek insan değil aslında şu Miley :)

      Görüşürüüüzz :)

      Sil
  3. Ah yazık sana, ben daha heyecanlı bir koşuşturma içinde olduğunu hayal edip öyle şeyler okumayı umuyordum :)) Meğer sen yorgunluktan kaybolup gitmişsin :) Bilseydim 5:30'da güne başladığını sana teselli verirdim Raif :))
    Ne güldüm yine :)
    Ah o Kotona bende selam gönderiyorum! Bugün şahane bir elbisenin vitrin ışıkları altındaki parıltısı; fiyatının 460 tl olduğunu öğrendiğim an karanlığa teslim oldu gözümde :)) Ama aklımdan da çıkmadı.
    Son iş görüşmene de çok güldüm, işe alınmadığını böyle komik anlatabilir mi bir insan, alemsin Raif :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala teselliye ihtiyacım var daha doğrusu rehabilitasyona :D Derin yaralar açtı bende bu 5 buçuk olayı hala düzenli uyuyamıyorum :S

      Hep gül hep gül :)

      Kotonda o kadar yüksek fiyatlı ürün olmuyor sanıyordur ben, en yakın zamanda gittiğimde o elbiseyi bulup söveceğim kendisine :D

      Alınmadım ama adam da haklıydı yani şimdi ne diyeyim :) Adam gözümün içine baktı burası sana ait değil, sen çok yanlış yerdesin dedi resmen :D

      Sil
  4. pencereyi kapatacakmış gibi yaparken, hemen altındaki üstüste duran 3 çizginin içinde 5.komut :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha :) Anlamam oldukça uzun sürse de çok teşekkür ederim efendim beni aydınlattığınız için :D

      Sil
  5. mayliiiii :D nefret etmesem de hayranlık derecesinde sevmem kendisini ^.^
    umarım bir daha bur aralar ben yazısı yazacak kadar kendini özletmezsin ( bunu sana ulaşabildiğim sosyal ağlardan hep yazıyorum , bıktırdım ha :P ).
    sonbahar geldi iyi hoş da kilo almışım ben, kat kat giyinmeye hafiften başlayınca da kendimi daha şişman hissediyorum o nolcak :( hiç bir mevsimden hoşnut kalamıyorum ha :D
    öyle işte sevgi ile kal
    sempa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Sempa nerde neden yorum yapmadı diyordum :D Ayrıca hiç de bıkmadım :)

      Kat kat giyinmek o açıdan da güzel aslında ne varsa örtüp tüm suçu kıyafete yüklüyor :D

      Sen de kendine iyi bak :)

      Sil
    2. ya çok yazı yazmışlar senin yazın altlarda kalmış.
      blog'una girip bakmasam hiç haberim olmıyacak yazından cık cık cık :P
      ''yıldızın parlasın''

      Sil
    3. Niye öyle yaptınız niye yazım altlarda kaldı :D ( en sevdiğim söz için tekrar teşekkürler :) )

      Sil