2 Şubat 2014 Pazar

Photo Diary #20

Fotoğraflar hakkında yazacak çok bir şeyi olmadığı için fotoğraflarda renk uyumu yakalamaya uğraşıp göz boyamayı planlayan Raif'ten merhaba :) Bu seferki karelerimiz son bir ayı kapsıyor desek doğru olabilir. ( Tamam olmayadabilir ama renk uyumu yakalamak zor sayın seyirciler, affediniz :D ) Fotoğrafların son bir ayı kapsıyor olması ( bak hala yalan söylüyor! ) bende bir aydınlatma da yaratmadı değil. Sürekli düzene sokamadığımdan yakındığım Photo Diary'sel oluşumu, istisnalar haricinde ayda bir kez uygulayarak ( cilt bakım önerisi yapıyorum sanki, bunu şöyle cildinize bir sabah bir de akşam uygularsanız... ), hayatımda ilk defa planlı bir şey yapabilmeyi başarmak istiyorum :D ( Parantez içinde büyük harflerle "YAPAMADI" yazmayız bu sefer değil mi :) )...


... evet son bir ay içinde yemişim, yemişim, tekrar yemişim, bir daha yemişim, çok yemişim. ( Bunu okuyan herkeste bir tartıya çıkma isteği uyandı sanki değil mi :D ), sevgili Anneciğimin yoğun ısrarları sonucu yılbaşında tam üç kişi tombala oynamışız, üyesi olduğum okulumuzun bir kulübü yılbaşı sebebiyle okulun orta yerine dilek ağacı koymuş ve en büyük kağıda dileği yazıp asmışım ( ilk defa A5 boyutunda bir dileği oldu sayın seyirciler :D ), çalışma masasında yemek yiyip halıda yatakta ders çalışmışım, Twitter'daki #lawrencing akımına katılarak cola şişelerinde ismi yazmayan herkesin intikamını almışım, final haftasında yemek üzere bir sürü aburcubur alıp final haftası gelemeden hepsini mideye indirmişim, kirli çoraptan kendime font yapmışım, finallerin bitmesini fırsat bilip kendimi sokağa atmışım ama hasta olup kaç gün evde yatacağımı tahmin edememişim...

Not: Evet efendim maalesef hasta oldum. ( Evet, tüm anaç ruhlu sayın seyircilere bu aşamada ince giyindiğim için her türlü söylenme, çemkirme hakkı tanıyorum :D ) Ama bu mutlu olmama ve şuan aşkımı ilan etmeme engel değil. İştah kapatan sevgili grip hapı seni çok seviyorum :D

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Geçti sayılır, son nazını yapıyor :)

      Sil
  2. Ben ve ayaklarım yine bir parça olmayı başarmışız:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben ne demek iatediğini anlamadım aslında ama doğallık olsun diye de mesaj atmadım burdan sormuş olayım diye düşündüm :) Ve tüm bunları ders çalışırken yada çalışamazken yaptım :D

      Sil
    2. Sol sütundaki 3. resim ben değil miyim:) yine bir diary'nin parçasıyım diyorum. Sınav zamanı okuyup anlamaman normal gerçi arkadaşcım:D

      Sil
    3. Mesajlaşmamızı kopyalayıp buraya yapıştırarak insanların benden bezmesini sağlayabiliriz aslında ama ne gerek var canım böyle şeylere :D

      Sil