30 Nisan 2014 Çarşamba

Ah Bir Pokemon Olsam!

Merhaba, ben Raif. Ben bir smileyseverim! (Raif'e hoşgeldin diyelim arkadaşlar... Hoşgeldin Raaaaiiifff! )

Böyle filmlerdeki grup terapisi gibi başlamış olmamın çok mantıklı açıklamaları var sayın seyirciler! ( Valla bak! :D ) Eskiden sadece sıradan bir kendikendinesmileysever bir insanken şu yazımdan ( şu'ya tıklamayan bu'na tıklasa da oluuurr :D ) sonra artık kendikendime sevemez oldum! Çünkü artık hep beraber sevip, bu olayı kocaman bir sevgi pıtırcıklığına döndürmenin zamanı gelmişti! Ve bu pıtırcıklığımızın adı da sevgili Ebru sayesinde #raifing oldu, ve hayatına Instagram'da devam ediyor! :) ( Katılımlarınızı bekliyoruz efendim :) )

Ebru'nun fikrini hayata geçirirken de Instagram'da bir şey farkettik. #raifing hashtaginde yalnız değildik. Bizden çok çok önce bir fotoğraf paylaşılmıştı... Ama o da ne?...


İlk #raifing meğer bir pokemonmuştu. Bu duruma gülsek mi ağlasak mı bilemedik! ( Aslında sadece güldüğümüzü düşünürsek sanırım bilebilmiş de olabilir, emin olamadım :D ) Sonra ben bu #raifing pokemonunun kaynağını merak ederek, araştırmaya koyuldum. Günlerce süren araştırmalarım sonucu da ( 30 saniye :D ) Pokemon Fusion adlı bu siteye ulaştım. Tamam, siteyi bulmak için araştırmalarım çok uzun sürmemiş olabilir, ama #raifing pokemonunu oluşturmamız için gerekli malzemelerimiz olan iki pokemonu bulmam epey uzun sürdü. Sonrasında da yine uzun süren uğraşlar sonucunca yukarıda görünen "raif" ile başlayıp bilimum şekillerde devam eden pokemonları keşfettim. ( Ne büyük keşif ama! :D )

... ve keşiflerden de anlaşıldığı üzere, içinde "raif" geçen şey bir pokemon da olsa o smiley'den hallice şapşal gülümsemesi eksik olmayacakmış :) Yani bu smiley sevgisi boşa değilmiş sayın seyirciler :D ( Hemen de onu ona bağladı bak! :) )

Mesaj kaygılı not: Bu yazıyı okuyan herkesin hayatında bu sıralar gülümseten şeyler oluyordur umarım :)

8 yorum:

  1. Raifree çok komikkk ahahahah:D sen uç kelebeeeek:D seni öyle düşündüm de ahahahahha:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooff hep söylüyorum artık bir klasik oldu ama yine söylemeden geçemeyeceğim :) Çok salaaaaksıııınnn :D Kib. Bye :D :D

      Sil
  2. raifing the pokemon ataların atası, ilk göz ağrımız o yuzden her zaman 'the one' olacak bizim için :D ama raifree de pek şekermiş ya ahah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha :) Tabi Raifing'in yeri bambaşka ama ben raifable'a da çok güldüm hem ismi hem kendi çok komik geldi :D

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Ahahaha :) Oymakbaşı, elebaşı, çıbanbaşı :D :D

      Sil
  4. Ayy raifable'ın kulaklarından tuta tuta severim :D
    raifing'in ucu daha uygun bir yere çıkamazdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Raifable tam evde beslemelik, mıncıklamalık değil mi amaa :D Ahahah, olayın başından böyle bişey çıkcağını tahmin etmek imkansızdı ama iyi ki de çıktı :D

      Sil