20 Ağustos 2014 Çarşamba

Bu aralar ben #6

- Bilgisayarımın çökmesiyle derin bir hüzne bürünmüş ama günlerce arkasından dedikodusunu yapmaktan da geri durmamıştım :D. Pazartesi günü çok değerli arkadaşım A.Ç. 'nin bilgisayarıma el atıp yarım saat içerisinde tüm sorunları çözmesiyle birlikte... Haydi oturmaya geldik! ( Bu kısmı arka fonda yüksek seste dans müziği varmış gibi hayal edelim :D )

- Üniversitesini henüz bitiremeyip, yaz okuluna kalmış bir insan olarak yoğun bir depresyon içerisindeyim efendim. Bir yandan bitecek mi korkusu bir yandan bitince ne olacak korkusu beynimi yiyip bitiriyor. ( Aman bana da hiç yaranılmıyormuş ki canım :D )

- Sevgili Ablacığım'ın düğününde giymek için Asos.com 'dan bir gömlek sipariş ettim. Gömlek taaaa İngilterelerden 6 günde gelmeyi başarabildi! Buradan bazı ismi lazım değil e-ticaret sitelerine "Utan, utan!" demek istiyorum efendim :D ( 1,5 haftada kitapları teslim edemeyen D&R' a selam olsun :D İsmi lazım değil demiş olduğumu unutabilir miyiz :) )

- Bu aralar hiçbir şeye yetişemiyormuş gibi bir hissiyat içerisindeyim! ( Ama çok rahatsız ediciymiş bu his sayın seyirciler :S ) Kendime fazlasıyla vakit ayırmama rağmen, ayırmıyormuş gibi hissediyorum. Bu durumu #kendikendineyaranamamasendromu olarak adlandırabiliriz sanırım :D

- Blog'da sıkça adı geçen, tırnaklarıyla ünlü arkadaşım S.T. kendisine bir blog açtı sayın seyirciler! Her telden paylaşımlarıyla o da aramıza katılmış oldu :) Ben de arkadaşlık görevimi yerine getirerek, linkini burada paylaşıyorum :D Gidiniz, okuyunuz, tıklayınız efendim :D ( BURAYA! :D )

- IKEA, #cocostar kokulu yeni bir mum çıkarmış. Minikli ve 3'lü olarak satılıyor kendisi. Sürekli onu yakıp kendimi tatlı yeme isteğinden uzak tutmaya çalışıyorum sayın seyirciler! ( Saçma gibi gözüktüğünü kabul ediyorum! Ama çok işe yarıyor. Vallahi bak :D )

- #bentakımelbisegiymemolmazhayır zihniyetli bir insan olarak, sevgili Ablacığımın ( bir #babacığım değil tabi durumumuz :D ) düğününe #gömlekpantolonpapyonkalpben şeklinde katılıp, hem Raif olmayı hem de sıcaktan pişmemeyi garantilemiş bulunmaktayım! ( Yaşasıııın :D ) Blog'da kombinlerimi paylaşıp, olayı moda blogger'ı çizgisine kaydırarak kendime sponsor bulup paraya para demesem mi diye düşünmüyor da değilim :D ( Bu kadar gevezelikten anlaşıldığı üzere bu aralar ailece tek gündemimiz "The Ablam'ın Düğünü" 'dür efendim :D )

- Mezun olmama 3-4 hafta kala üniversite'min kütüphanesinden ilk defa kendim için kitap aldım! ( çok ayıp bana! ) Ama ne yazık ki kendilerini yarın teslim etmem gerekiyor. #çokfeciüstünzekalılık örneği göstererek kendilerini vize haftasında aldığım için kapaklarını bile açamadım ne yazık ki :S Sizleri kalbimde yaşatacağım sevgili kitaplar! ( buraya birazcık "Film gibi" müziği alabilir miyiz acaba :D )


Kendisini gevezeliğe bir son vermek zorunda hisseden Raif, ilk günki gibi olan bilgisayarından bildirdi efendim :)
( Ama blog'umu çok özlemişim ya! [sevgidenbilgisayarınasarılıpiçinesokanmutlusuratlısmiley] :D )

12 yorum:

  1. sırf okulu bitirince ne yapacağım korkusuna yakalanmamak için özewllikle okulu uzatan arkadaşlarım var benim. zor bir durum gerçekten. D:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bitirmek mi daha iyi bitirmemek mi hala karar verebilmiş değilim :D Hepsi ayrı belirsizlik, hepsi ayrı stres sebebi sanırım :)

      Sil
    2. Çok haklısın, ben de mezun olurken keşke uzatsaydım diye düşünmüştüm =)) Aslında hala keşke hep öğrenci olsaydım derim ;)

      Sil
    3. Çok istediğim ve zevkle okuduğum bir bölümde olsam herhalde mezun olmak asla istemeyecektim :D Ancak tam tersi olunca biraz işkence haline gelebiliyor sanırım :)

      Sil
  2. raaaif düğün kombinini çok merak ediyoruuum :D lütfen ayrı yazıyı yapmayı unutma, her açıdan çekilmiş fotoğraflar ve her bir parçanın nereden alındığı da yazılsın lütfen :D (şaka bir yana sen kombinini vize vatsaptan gönder hemen sıcağı sıcağına merak ettim bak papyonların kalp seen :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah :D Boyuma, postuma güvensem yapıcam valla bu yorumdan sonra ama detay postu yapabilirim ya neden olmasın :D ( Ben baya ciddiye aldım yalnız durumu :D Papyonların bir adedi tarafımdan yapılmayı bekliyor, onu bitirir bitirmez hepsinin fotoğraflarını vatsaptan atacağımdır :D Hihiihih benden de kalp kalp kalp :D )

      Sil
  3. Merhaba, daha bu sabah sevdiğim bloggerların yeni yazıları var mı? diye kontrol ederken "benraif" uzun zamandır yazı yazmamış keşke şöyle yeni bir yazısı olsada okusam demiştim ki tadaaaam :) yeni yazı, çoooook teşekkür ederiz yeni yazı için :)
    Üniversitenin kütüphanesinde bence gizli bir hazine var harika güzel ve değişik tarzda kitaplar var. Yanlış bilgilendirmiş olmayayım da mezun olduktan sonrada belli bir ücret karşılığında yine kütüphaneye kayıt olunabiliyor diye biliyorum.
    Mutlu günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Bu yorumu okuduğuma ne kadar mutlu olduğumu anlatamam :D Tam da sunum hazırlamaya çalışıp gerginlikten kasıldığım bir anda ilaç gibi geldi :) Ben teşekkür ederim bu güzel yorum için :)

      Sonuçta o üniversiteden mezun oluyorsun aslında çok mantıklı! Ben bunu bir araştırayım bakalım epey merak ettim. Bir fotoğrafçılık kitapları bölümü keşfettim ki hepsini gözden geçirmek istiyorum :) Umarım bizim üniversitede de geçerlidir :D

      Hepimize muuusmutlu günler:)

      Sil
  4. Yorumumun mutlu etmesine sevindim :) Bildiğim kadarıyla ege üniversitesinde okuyorsunuz, ege üniversitesinde geçerli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Ege'deyim :) Süper o zaman, bunu duyduğuma çok sevindim :) Bu güzel haber için de teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Çok tatlıymış burası, geldim bende :)

    YanıtlaSil