3 Aralık 2014 Çarşamba

Ben bir IKEA bağımlısıyım #23

Bugünkü yazının doğrudan IKEA ile bir alakası olmayabilir! Ama belki olabilir de! Hangisi olduğuna karar vermem yıllar alacağından ben en iyisi gevezeliği bir yana bırakıp yazıya başlayayım değil mi efendim?! ( Ama zaten halihazırda gevezelik geni fazla kaçmış bir birey olduğum gerçeğini bir kenara bırakmamız gerekiyor sanırım bu aşamada :D )

Benim düzenli olarak #doğumgünlerimizdönemikapsamı 'nda hediyeleştiğim bir kaç arkadaşım var! Çünkü hem hediye almak çok güzel, hem seçmek çok güzel.. Tamam birisinin bize almasının en güzeli olduğunu kabul etmek zorundayım! ( #üçmaymunungörmedimemojisi :D ) Ama almasınından daha güzel bir şey varsa o da ancak size özel bir şeyler hazırlaması olabilir! Bu kapsamda arkadaşım S.T. ( blog'da tırnaklarıyla meşhur ve aynı zamanda kendisinin yazmayı unuttuğu bir blogu da var :D ) bana bu sene için içindeki tüm #deryabaykalcılık özelliklerini ortaya çıkararak çok sempatik bir hediye hazırlamış!


Büyük bir #kırtasiyeseverölürbiter bir insan olduğum gerçeğini, IKEA bağımlılığım ile harmanlayıp üzerine bir de tüm bunlar yetmezmiş gibi eski şeylere olan sevgimi ekleyerek ortaya böyle bir hediye çıkarmış kendisi sayın seyirciler! 
( #içininyağlarıeriyenjelibonkıvamındakimutluemoji :D ) 

Defterin kapağı IKEA'nın ilk kataloglarından oluşan bir kolaj. Defterin sayfalarını ise eskitilmiş görüntüsü yaratmak için çay/kahve ile ıslatıp, kapağı açık fırında ızgara yaparmış gibi çevire çevire kurutarak elde etmiş! :D Kendisine bir kez daha buradan hem bu güzel hediye için, hem hediyenin sempatiklikten ölen fikri için hem de hediyeyi hazırlamak için harcadığı o süper kahraman uğraşısı için çok çok çok çooook teşekkür ediyorum :)

...Ve bu defter de diğer tüm güzel defterler gibi kitaplığın #kullanmayakıyamadıklarım köşesinde hayatını sürdürmektedir efendim :D

Not: Ben de kahve yaptım ama lütfen sayın seyirciler, benim de emeğim var bu yazıda :D

4 yorum:

  1. Bu gerçekten de çok düşünceli ve güzel bir hediye olmuş. Çok şanslısın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu geç yayınlayabildiğim için özür dilerim öncelikle :) Benim için unutulmaz ve kullanmaya asla kıyamayacağım bir hediye oldu :) Şansın bana da uğradığı zamanlar oluyor sanırım :D

      Sil
  2. Selam :) Hediye çok özel gerçekten. Ama ben en çok emojilerine bayıldım. :) Takipteyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam! Ben de adına çok bayıldım! Çok yaratıcı olmuş :) Hoşgeldiiin! :)

      Sil