29 Temmuz 2012 Pazar

Photo Diary

Ben ilkokuldayken günlük tutmak bir ara çok moda olmuştu. Çocukluk arkadaşımla kıskançlıktan hemen biz de başlamıştık. Ama maymun iştahlı ötesi ( Şöyle ki ilkokulda bu kavramla ilgili bir parça işlenmişti. Öğretmenimiz kime en çok uyuyor bu sıfat sizce dedi ve tüm sınıf aynı anda "Raaaiiiffff" diye bağırdı.Böyle nam salmış bir maymun iştahlılık yani) bir insan olduğum için sıkılıp sıkılıp her denememde 2-3 gün yazıp bırakıyordum.


Buna bu kış kendimce bir çözüm bulup Photo Diary'ler yapmaya karar verdim. O zaman blogum yoktu paylaşamamıştım. Şimdi paylaşabilirim sanırım ( Ahh nasıl rahatladım anlatamam :) )




Tırnaklar çok sevgili arkadaşım S.T. 'ye ait :) O gün Alsancakta'ki devasa Koton'u ilk kez görmüştüm. Uzunca bir süre içeriden çıkamadık zaten.




İşin sırrı gerekli gereksiz ne bulduysak çekmek. Birleşince güzel gözüküyorlar diyerek kendimizi avutabiliriz.




Mesela o gün bol bol ders çalışmışım.




Bir dönem yine S.T. ile ingilizce kursuna yazılmıştık. Kursun muhteşemliğine(!) daha fazla dayanamayarak 2-3 haftada bıraktık. Bu karedeki fotoğrafların çoğu da oraya ait.



Neyse ; ne zamandır yapmıyordum da bugün aklıma geldi. İşte bugün yaptıklarımın bir kısmı. (evdeyken çekmek aklıma gelmedi dışarıda yaptıklarım var yalnızca maalesef)




IKEA evimizin herşeyinde akşam yemeği (IKEA bağımlısının akşam yemeği de orada oluyor tabi) , Forum Bornova'yı baştan sona turlama, Tasarımcısının benden haberdar olduğunu düşündüğüm Pull and Bear'da birşeyler beğenip not etme amaçlı fotoğraflama, Yine bir ayak fotoğrafı ve son olarak türk kahvesi eşliğinde katalog fotoğrafı çekme ( evet kahveyi içtim ama kahveye kadar çoktan kataloğu incelemiştim :) )



Devamı gelir diye ummaktayım :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder