7 Ağustos 2012 Salı

Kedi İstemeye Devam Eden Evlat

Geçtiğimiz cumartesi günü arkadaşım F. ile onun evine doğru yürürken birden bağrışmaya başladık :) Sebebi yolda gördüğümüz miniklerdi. İlk başta tatlılıkları karşısında mest olurken, sonradan aklımıza fotoğraflarını çekmek geldi (o derece kendimizden geçmişiz yani :) ) Tabi ki zıpırıkları çekmek oldukça zordu , bir oraya bir buraya koşuşturduk, makinenin çekim hızını artırmak sonradan aklıma geldi falan derken bir kaç kare yakalamayı başardık.






İçerinden en çok anlaştığım ise buydu. Bence bir şekilde bizim onu fotoğrafladığımızı hissetti ve direk bir fotomodel edasıyla poz vermeye başladı. En sevdiğim fotoğrafı da buydu kendisinin.




Ah bu salak şeyi aldığım gibi eve götüresim geldi ama ne mümkün. ( ne mümkün? ) Daha sonra anneme bunu söyleyince aldığım tepki "İyi yapmışsın beraber kapının önünde takılırdınız artık" oldu :) Yani hala yalnızca kedi istemeye devam eden evlat olarak hayatımı sürdürmekteyim.

4 yorum:

  1. ayyy çok güzeller yaa benim babamda kedilerden nefret ederdi yavru kedinin şımarıkları sevimlilikleri karşısında onları seviyorlar :) vee sonuç evde 2 kedimizz varrr :D:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sonucu bizim evde de görürüz inşallah :D Ben bir taneye de razıyım :D

      Sil
  2. En cok anlastigin bizdigin fotografina bayildim! Artik kendi evine ciktiginda alirsin bir minik hayat arkadasi. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi ben de ibr daha okudum duygularım tazelendi yaa :) Kedi istiyorum ben! Kendi evime kadar beklemek zor olacak gibi gözüküyor ama el mahkum :)

      Sil