8 Ağustos 2012 Çarşamba

Photo Diary #2

Aynen küçükken düzenli tutamadığım günlük gibi bu Photo Diary serisi de oldukça düzensiz olacak gibi görünüyor. Pek günlük değil de haftalık aylık misali oldu bu. Son zamanlarda yaptıklarım da demeye dilim varmıyor :) Huzurlarınızda son zamanlardaki can sıkıntılarımın sonucu çektiğim saçma sapan fotoğraflar efendim...




Fotoların bir kısmının en azından ne anlatmaya çalıştığını açıklamak istiyorum :) Bu pazartesi günü analizden 95 alan insanüstü arkadaşım Ö. beni analiz çalıştırdı. Bütün gün yiyip içip ders çalıştık. Öss'den beri bu denli ders çalışmamıştım biraz ağır geldi :) Arada can sıkıntısından ayağımı, tuvaletin tavanını, tuvaletin anlam veremediğim uzun penceresini çekmişim. Üşengeç bir insan olarak en ufak mesafelere bile taşıtla gittiğim için bol bol metroda fotoğraf çekmişim. En alt sıradaki sağdan 2. fotoğraf ise metronun raylarına uçan sevgili F.'ye aldığımız hediye. Metro gelmeden neyse ki kendisini kurtarabildik. Gerek hediye gerekse can istemesi sebebiyle bol bol alışveriş yapmışım. Canım IKEA'cığımda yine bir ton şey beğendim ama yalnızca askı ve uzun zamandır aradığım tarz birşey buldum ve aldım. (bunu ilerleyen postlarda anlatacağım) Yine kedi görmüşüm :) Fakültemizin kantininde masa tenisi var ama ben ilk defa oynadım. Guitar hero faciasına bakış oldukça başarılı olduğumu söyleyebilirim. İşte son 1-2 hafta da böyle geçmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder