21 Eylül 2012 Cuma

Photo Diary #5

Oda temizliğini bitirdikten sonra işe bilgisayar temizliğiyle devam edeyim dedim ki iyi de yapmışım çektiğimi bile hatırlamadığım fotoğraflar buldum. E ben photo diary yaparım bunlardan dedim kalktım size post yaptım.



Yine S'le geçen bir forum günüymüş anlaşılan. Ayak fotoğrafından bahsetmeme bile gerek yok bence artık, Cafe Zero'yu biz o gün keşfettik ve bayıldık hatta ikişer tane içtik. Bershkanın vitrinindeki kocaman fotoğraf makinesi filmlerine bayıldım. 916 sayfalık meşhur eylül Vogue'unu elledim, karıştırdım, Forum'un ışıklarını sevdim. Eve gelince de güneşin batışını sevdim. Size de hiç yoktan iyidir postu yaptım. Hadi okuyun bakalım :)

Not: Photo Diary'lerin hepsindeki fotoğraflar telefonumun muhteşem(!) 5 MP'lik kamerasıyla çekilmekteler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder