25 Eylül 2012 Salı

Şirince #1

Post yazmayı unutmama ramak kala işte geldim burdayım. "Üşengeçliğe son" adlı kampanyam ile sık sık post yapacağıma and içerim! Neyse efendim asıl konumuza dönecek olursak arkadaşlarımın ayıplamalarına artık kayıtsız kalamayıp sonunda 8-9 Eylül tarihlerinde Şirince'ye gittim. Ya tamam şimdi bu cümlede anlatım bozukluğu oldu ama nasıl yazsam bilemedim düzgününü. 8 Eylülde gittim, 1 gece kaldım işte yani bence siz anladınız zaten. ( International Economics dersinden sonra cümle kurma yetim biraz düşmüş olabilir mazur görünüz efendim :))


Arkadaşlarımın kınamalarının ve fotoğrafçılıkla ilgili araştırma yaparken , daha doğrusu nerede fotoğraf çekilir tarzında Google aramaları yaparken her seferinde karşıma "Şirince" çıkmasının meğerse bir sebebi varmış. Gerçekten bence de gidip görülmesi, fotoğraf makinesine yapışık biçimde gezilmesi gereken bir yer. Nereden ne çıkacağı belli olmuyor ancak her çıkanı çekme isteğiniz kesin oluyor ona şüpheniz olmasın.



Yalnız benim gibi ilk defa gideceklere bir  tavsiyem olacak. Mümkünse yalnız gidin veya fotoğraf çekilmekten nefret eden arkadaşlarınızı yanınızda götürün. Yoksa bir süre sonra arkadaşlarınızın yarım adımda bir " Beni burda çekseneee" benzeri sözlerinden sıkılabilir ve cinnet geçirebilirsiniz :)


Bu postta gezimizin Fotografik(!) yönünü ele aldım. Bir sonraki postumda ise 2 gün boyunca ne haltlar yediğimi size anlatacağım. ( Acemi televizyon sunucusu konuşması gibi cümleler kurmayı bıraksam çok iyi olacak gibime geliyor :) )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder