30 Mayıs 2015 Cumartesi

Garip?!

Gezi yazısı yazan blogger arkadaşlarıma hep özenmişimdir. Öncelikle tüm gezi boyunca sürdürdükleri fotoğraf/video çekme aşklarına, kendilerine çok fazla malzeme bulabilmelerine ve son olarak da bunları yazıya dökebilme sabırlarına! Bunu bir de zamanını kaçırmadan yapabilenlere ise saygım extra sonsuz :). ( Sonsuzluk kavramına yeni bir boyut olarak #extrasonsuz :D )



Bu yazı da belki o arkadaşlarımın elinden çıksa bir gezi yazısı olabilirdi, ancak olamadı, olduramadık efendim :D. 



Neden? Çünkü hobileri arasında gittiği her yerde #oradaçekildiklerianlaşılamayacak fotoğraflar çekmek olan bir insanım! Bu Allah vergisi bir #yetenek mi, yoksa karşılaştığım bir kaç kişinin dile getirdiği gibi bir #gariplik mi inanın ben de bilmiyorum. Tek bildiğim bu durumun tamamen içten gelen bir şey olduğu, kendiliğinden geliştiği ve açıklanamaz olduğu sayın seyirciler :)


Benim gezi yazısı yazma genlerimin olmadığı konusunda hemfikir olduysak bu yazıya son vermenin vakti gelmiş de geçiyordur bile efendim. Şimdi bu yazıyı aslında bir gezi yazısı gibi kabul edip mi bitirsek yoksa bıraksak dağınık mı kalsa? Ne dersiniz :).


Gitmeden basın açıklaması : Yazıdaki fotoğraflar ekim ayında tarafımdan Kapadokya gezisi sırasında çekilmişlerdir :)

6 yorum:

  1. Hmm, Kapadokya? Bırak dağınık kalsın :)

    YanıtlaSil
  2. Bence kesinlikle bir yetenek, farklı açılardan görebiliyorsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki böyle düşünenler de var da aklımdan fikrimden daha az şüpheye düşünüyorum :D Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Farklı bir tarz gezi yazısı olmuş bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı da olsa gezi yazısı kabul edebiliyorsak ne mutlu :D ( Elbet bir gün benim de gezi yazım olacak :D )

      Sil