5 Temmuz 2013 Cuma

Raif Yayılmacıgiller

5 hafta süren final haftasından kurtulmamın ardından içimde bir üniversite sınavından kurtulmuş insan boşluğu oluşmadı değil. Bir kaç gün " Ders mi çalışmam lazımdı?", " Yarın var mıydı final ya? " konulu düşünceler beynimi yarattığı gerginlik de beni bırakmadı. Sonra da bir bıraktı, bırakış o bırakış. Bir boşum bir boşum ki sormayın sayın seyirciler...


... günlerim yayıl televizyon izle yayıl kitap oku yayıl yemek ye sonra yine yayıl internetten başını kaldırma daha sonra daha çok yayıl subway surfer rekorunu kırmaya çabala daha da yayıl şeklinde geçip gidiyor. Çok önemli uğraşlarım var anlayacağınız :). 

İnsanoğlu ne nankör! ( Yada ben nankörüm :D o da olabilir. ) Tatil olmayınca "Aman da tatil olsun", "Off yeter yaa bıktım tatil istiyorum!" diye söylenip tatilde de sıkılıyoruz. Aslında sıkılmıyor da olabilirim şuan düşününce hiç emin olamadım :) Neyse, bu postun gidişatı hepimizin ruh ve beyin sağlığı açısından hiç iyi değil.

Not 1: Öyle bir uğramıştım zaten ben yani mühim bir şey yok :)
Not 2: Not 1 yalnız kalmasın diye yazdım, bu maddenin de hiçbir amacı yok :D

4 yorum:

  1. deli gibi çalışıyorum 2 yıldır yıllık izinim yok şimdi içimden gecenleri tahmin ettin dimi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah :) Valla içinden geçenler buraya kadar geldi :D Kolay gelsin iyi çalışmalar saygılar sevgiler diyim o zaman :D

      Bizim de stajımız, işimiz gücümüz yok ya :S Kariyer.net'teki tüm firmalara selam olsun :D Biri olsa birisi olmuyor demek ki.

      E napacağn mecbuuuğğr! :D

      Sil
  2. Tam da ben işte bu.. Sıkılıp sıkılmadığım konusunda da şüphelerim var :) Ben kendimi yazmaya verdim bence sen de öyle yap :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında cidden en yapılası o gibi duruyor ama, boş boş oturunca da yazacak bir şey olmuyor galiba :D

      Ben yine kararsız kaldım bu konuda da galiba :D

      Sil